DSpace/Dipòsit Manakin

A Deep Analysis of the English Core Competences Test in Catalonia: What Do Teachers Think About it?

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Vilar Sabata, Laia
dc.date.accessioned 2018-11-08T19:21:56Z
dc.date.available 2018-11-08T19:21:56Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5571
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract English has emerged as a shared language used to establish communication in a global world. Thus, schools around the world have faced the need of teaching this language. In Catalonia, within the core competence tests, an English test is carried out by the end of Primary School to acknowledge the students’ level of English at a regional level. Thus, the current study is aimed to deeply analyze how the English Core Competence Test has evolved since the first edition in 2009. In order to do that, the four skills are examined. Moreover, a key aspect that this article aims to analyze is what teachers think about these tests and what they would improve. The study closes with conclusions and future lines of research. es
dc.description.abstract L’anglès s’ha convertit en una llengua compartida utilitzada per comunicar-se en un món global. És per això que les escoles arreu del món s’han trobat amb la necessitat d’ensenyar aquesta llengua. A Catalunya, dins les proves de Competències Bàsiques, es duu a terme un test d’anglès a final d’Educació Primària per tal de conèixer el nivell d’anglès dels estudiants a nivell regional. El present estudi, doncs, pretén analitzar profundament la manera com el test d’anglès de Competències Bàsiques ha evolucionat des de la seva primera edició al 2009. Per tal de fer-ho, s’ha examinat com es tracten les 4 habilitats lingüístiques. A més, un altre aspecte clau que aquest article pretén analitzar és què pensen diverses mestres d’anglès sobre aquests tests i què millorarien. Per acabar, l’estudi es tanca amb conclusions i futures línies de recerca. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 20 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Anglès -- Ús es
dc.subject.other Anglès -- Educació primària es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Ensenyament es
dc.title A Deep Analysis of the English Core Competences Test in Catalonia: What Do Teachers Think About it? es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques