Repositorio Dspace

The use of technology in EFL classroms: advantages and disadvantages

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Morera Trasierra, Montse
dc.date.accessioned 2018-07-30T11:07:38Z
dc.date.available 2018-07-30T11:07:38Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5540
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract In the recent years, the use of new technologies in the English learning process is increasing and there have been important changes in the way teachers teach and students learn. The main goal of this project is to analyse the advantages and disadvantages of using ICTs (Information and Communication Technologies) in EFL (English as a Foreign Language). In order to carry out this research, I present an extensive literature review for and against classrooms using technological tools in the English learning. Moreover, I present the perceptions of teachers about the use of technology in their classes. For this reason, through surveys, I have analyzed these issues to determine the teachers' vision about ICT. The data obtained from the surveys helped me to analyze and draw conclusions about the use of ICT in English learning in Primary Education. es
dc.description.abstract En els últims anys, l’ús de noves tecnologies en l’aprenentatge de l’anglès està creixent i hi ha hagut canvis importants en la manera com els mestres ensenyen i com els estudiants aprenen. L’objectiu principal d’aquest projecte és analitzar els beneficis i els inconvenients de l’ús de les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) en EFL (English as a Foreign Language). Per dur a terme aquesta investigació, presento informació teòrica a favor i en contra de l’ús d’eines tecnològiques en l’aprenentatge de l’anglès. A més a més, presento les percepcions dels mestres davant l’ús de la tecnologia en les seves classes. Per aquest motiu, a través d’enquestes, he analitzat aquests temes per veure quina és la visió dels mestres enfront de les TIC. Les dades obtingudes a partir de les enquestes m'han ajudat a analitzar i a obtenir conclusions sobre l’ús de les TIC en l’aprenentatge de l’anglès a l’Educació Primària. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 59 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Ensenyament es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques es
dc.title The use of technology in EFL classroms: advantages and disadvantages es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Buscar en RIUVic


Listar

Estadísticas