DSpace/Dipòsit Manakin

Estratègies constructivistes per aprendre música en entorns escolars: l’aprenentatge entre iguals com a eina d’adquisició de coneixements i de socialització.

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Canals Páez, Anna
dc.date.accessioned 2018-07-30T10:09:56Z
dc.date.available 2018-07-30T10:09:56Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5537
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract Estratègies constructivistes per aprendre música en entorns escolars: l’aprenentatge entre iguals com a eina d’adquisició de coneixements i de socialització és el nom que acompanya el meu Treball Final de Grau. Amb aquesta recerca, he volgut investigar els canvis que ha sofert l’educació durant el pas del temps, comparant els tres models d’aprenentatge més influents que han tingut repercussió en la nostra educació: el conductisme, el cognitivisme i el constructivisme. En el document, parlarem amb insistència del darrer model esmentat anteriorment, endinsant-nos en els diferents pedagogs i les seves teories i, posteriorment, relacionant-lo amb l’educació musical a l’escola i l’aprenentatge entre iguals. A partir d’aquesta recerca, podrem veure la intervenció que vaig dur a terme a l’Escola Anselm Clavé, basant-me en la recerca dels beneficis de l’aprenentatge entre iguals i, finalment coneixerem les conclusions que en vam extreure. es
dc.description.abstract Constructivist strategies for learning music at school environments: learning among equals as a knowledge-acquiring and of socialization tool is how my Final Degree Thesis is referred to. The purpose of this research, is the will of investigating the changes which the education system has suffered over the years, comparing the three most influential models and with more repercussion of our education system: the behaviourism, the cognitivism and the constructivism. In this document, we will talk persistently about the latest mentioned model previously, studying thoroughly the several pedagogues and their theories and, subsequently, relating it with the musical education at school and the knowledge among equals. Based on this research, we will be able to see the intervention I performed at “Escola Anselm Clavé”, basing it in the research about the benefits of the knowledge among equals. Finally, we will find out the drawn conclusions. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 80 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Música -- Ensenyament es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Constructivisme (Educació) es
dc.title Estratègies constructivistes per aprendre música en entorns escolars: l’aprenentatge entre iguals com a eina d’adquisició de coneixements i de socialització. es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques