DSpace/Dipòsit Manakin

Escola i treball comunitari per a l’educació inclusiva. Anàlisi d’una realitat socioeducativa: Escola Xoriguer de Centelles

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Camacho Vallejo, Sònia
dc.date.accessioned 2018-07-18T10:43:20Z
dc.date.available 2018-07-18T10:43:20Z
dc.date.created 2018-05-14
dc.date.issued 2018-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5523
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract Actualment, en l’àmbit social i de l’educació s’hauria d’aposta per un treball comunitari, posicionat cap a una generació de noves aliances amb diferents actors de la comunitat educativa i social. Treballar temes d’interès comú a través de moviments socials fora de les institucions, però amb la plena participació d’aquestes. Comunitàriament sorgeixen necessitats que podrien ser cobertes mitjançant la organització de la pròpia comunitat. Temes com la diversitat i la inclusió, per exemple, són d’interès social tenint en compte que tots i totes formem part d’una societat diversa amb infinitat de característiques singulars. La persona professional de l’educació social té diferents habilitats amb les quals pot contribuir en el bon engranatge de les relacions entre els actors de la comunitat educativa. A través d’aquesta investigació, es pretén descobrir si es treballa d’alguna manera els termes diversitat i inclusió des de la comunitat educativa escola – famílies, com hi està present l’educació social en aquest procés i com aquest treball contribueix a disminuir l’exclusió social. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 114 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Família i escola es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Treball social comunitari es
dc.title Escola i treball comunitari per a l’educació inclusiva. Anàlisi d’una realitat socioeducativa: Escola Xoriguer de Centelles es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques