Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació |
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dc.contributor.author |
Fuente Torrescasana, Laura |
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dc.contributor.author |
Gibaja Alonso, Marina |
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dc.date.accessioned |
2017-11-21T15:39:52Z |
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dc.date.available |
2017-11-21T15:39:52Z |
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dc.date.created |
2017-05 |
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dc.date.issued |
2017-05 |
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dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5272 |
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dc.description |
Curs 2016-2017 |
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dc.format |
application/pdf |
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dc.format.extent |
252 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Campanyes publicitàries |
es |
dc.subject.other |
Moritz |
es |
dc.subject.other |
Cervesa |
es |
dc.title |
Campanya de llançament de la New Brand Line de Moritz |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |
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