Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Soler Graboleda, Josep
dc.date.accessioned 2017-10-31T18:14:25Z
dc.date.available 2017-10-31T18:14:25Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5231
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract El treball del silenci ens aporta beneficis a diferents nivells (personal, didàctic...). Per tant, fer ús de la pedagogia del silenci a les aules resulta interessant ja que afavoreix el procés de desenvolupament dels alumnes. L’objectiu principal d’aquest treballar és observar quins efectes té el treball del silenci en les capacitats auditives dels infants. Concretament, aquest estudi es realitza als alumnes de 3r de Primària de l’Escola Mossèn Cinto de Folgueroles. Per dur a terme aquest estudi en primera instància s’ha fet una recerca d’informació entorn el silenci per tal de tenir un coneixement més profund. S’ha fet un passatge des de la seva contextualització història fins a la importància o els beneficis que aquest ens pot dur, passant per descriure el seu significat, la tipologia, quin paper juga aquest dins la nostra societat actual i quina és la direcció que ha de seguir la nostra educació entorn a la pedagogia del silenci. Finalment, s’ha dut a terme una investigació o experiment en una escola que ens permet acabar de refermar totes les idees i afirmacions exposades durant la part teòrica. es
dc.description.abstract Working with silence gives us benefits at different levels (personal, educational...). Therefore, using silence pedagogy at class is interesting because it improves students' development process. The main objective of this work is observing the effects of silence in the hearing capacity of children. Specifically, this study is done to students of 3rd of Primària from the school Mossèn Cinto de Folgueroles. In order to do this study to begin with research has been done to have a deeper knowledge. A passage has been made from it historical contextualization to the importance or benefits that this can bring, including describing its significance, typology, the paper it plays in our current society and what is the direction that our education about silence pedagogy has to take. Finally, there has been an investigation or experiment in a school that allows us to reaffirm all of our ideas and affimations exposed during the theoretical part. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 52 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Silenci es
dc.subject.other Educació es
dc.subject.other Percepció auditiva es
dc.title El So del Silenci es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques