DSpace/Dipòsit Manakin

La música com a eina d'inclusió a l'aula per a infants amb trastorns de conducta

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Sánchez Blanco, Héctor
dc.date.accessioned 2017-10-31T17:55:54Z
dc.date.available 2017-10-31T17:55:54Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5230
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract La conducta dels infants és un dels problemes que més preocupacions creen entre els pares. Aquesta ve determinada per factors interns com són els biològics i genètics, i per factors externs com poden ser la família o l'ambient. Un infant que pateix trastorn de conducta sol ser agressiu, intimidant i nerviós. Això comporta problemes dins de l'àmbit escolar, on sovint es creen conflictes que dificulten la normalització i el seguiment de l'aula ordinària. El següent treball pretén per una banda, comprovar si la música pot ser una opció vàlida per treballar amb infants que pateixen trastorns de conducta i, per altra banda, veure si és viable treballar la música a l'aula ordinària amb aquests infants. A partir d'aquí, es vol veure quins recursos, estratègies i eines, a partir de la música, són les més adients per poder incloure a l'infant, que pateix trastorn de conducta, a l'aula ordinària. Per dur a terme aquesta investigació, s'ha realitzat una observació a un infant que, tot i no estar diagnosticat i després de moltes converses amb els seus mestres i comparar el cas amb la teoria que apareix més a baix, s'ha arribat a la conclusió que pateix un trastorn de conducta; també s'han realitzat entrevistes a professionals de l'àmbit psico-educatiu per contrastar les investigacions. es
dc.description.abstract Children behaviour is one of the problems the most worried create among parents. This behaviour can be explained by biological and genetic aspects, internal factors, and external factor, the environment and the family aspects. An infant who suffer from a behaviour disorder tends to be aggressive, intimidating and nervous. Thus, an infant with a behaviour disorder provokes problems into the class environment. On one hand, this project intentions are to test if music can be a right option to work with children who suffer a behaviour disorder and, on the other hand, observe whether it is possible to work with music during the class time. Henceforth, the main purpose is to see which resources, strategies and tools, using music, are the best to help the children into the class context. To carry this project on, an infant has been observed and studied, even though, he has not been diagnosed. Talking with the parents, teachers and professionals, this child has been diagnosed with a behaviour disorder. As well, professionals in the field of the behaviour disorder or pyscho-disorder-environment have been interviewed to contrast the results obtained in this project. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 63 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Infants -- Psicologia es
dc.subject.other Música es
dc.title La música com a eina d'inclusió a l'aula per a infants amb trastorns de conducta es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques