Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Zambrano Cid, Cristina |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-31T16:51:03Z |
|
dc.date.available |
2017-10-31T16:51:03Z |
|
dc.date.created |
2017-05 |
|
dc.date.issued |
2017-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5226 |
|
dc.description |
Curs 2016-2017 |
es |
dc.description.abstract |
La inclusió educativa és un procés complex, el qual requereix temps i implicació per part de tots els membres de la comunitat educativa: infants, famílies i docents. En aquest sentit doncs, cal plantejar-se fins a quin punt la implicació, les actituds i paral·lelament, les concepcions d’un d’aquests membres, en aquest cas els docents, és essencial perquè l’escola pugui educar basant-se en la inclusió tant dels infants com de les famílies. En aquesta investigació doncs, es mostra la complexitat que hi ha a l’hora de posar en pràctica metodologies inclusives en un mateix context educatiu, el qual doni resposta a les necessitats de l’alumnat i de les famílies i es reflecteix com tant les concepcions com les actituds del professorat i del centre reverteixen, tant de forma directa com indirecta, en la pràctica educativa. |
es |
dc.description.abstract |
The educational inclusion is a complex process, which needs time and implication on the part of all the members of the educational community: children, families and teachers. In this sense then, it is necessary to pose to what extent the implication, the attitudes and simultaneously, the conceptions of one of these members, in that case the docents, is essential because the school can educate basing in the inclusion so much of the children and of the families. In this research then, shows the complexity that there is at the time of putting in practical inclusives methodologies in a same educational context, which give answer to the needs of the students and of the families and reflects how so much the conceptions like the attitudes of the teachers and of the centre are reflected of direct shape and indirect, in the educational practice. |
es |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
278 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
es |
dc.subject.other |
Atenció a la diversitat |
es |
dc.subject.other |
Família i escola |
es |
dc.title |
Anàlisi de la relació entre les concepcions i actituds que presenta el professorat d’un centre d’educació infantil i primària sobre l’atenció a la diversitat i la inclusió d’infants i famílies |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple