DSpace Repository

Biblioteca i escola: anàlisi d'activitats d'animació a la lectura

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Palmada Ferrer, Alba
dc.date.accessioned 2017-10-31T16:29:47Z
dc.date.available 2017-10-31T16:29:47Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5225
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract L’animació a la lectura s’ha de tenir molt present a les escoles, sobretot dins les aules, per tal d’apropar els llibres i la lectura als infants. I així, s’aconsegueix fomentar el gust per la lectura i formar autèntics lectors. Aquest treball, en primer lloc, pretén recollir els aspectes més importants de l’animació a la lectura, la relació entre biblioteques i escoles i la funció d’aquestes dins les escoles. I, en segon lloc, analitzar activitats d’animació a la lectura i fer-ne algunes millores. Per fer-ho m’he centrat en una recerca qualitativa, basada en una metodologia interpretativa i sociocrítica. He realitzat entrevistes a persones que tractaven directament contextos on es treballa l’animació a la lectura. A més, he observat diferents situacions on es treballava la lectura a educació infantil de l’escola Salarich de Vic, en un grup de P4, i he analitzat els seus documents. es
dc.description.abstract Animated reading should be present in all schools, especially inside a class. In this way, children would be close to books and reading skills. In addition, it is significantly positive for promoting reading taste and creating real readers. On the one hand, this study pretends to obtain the main aspects of the reading animating, the relation between libraries and schools and the main function of both inside the school. On the other hand, the analysis of some animating reading activities and the improvement of them have been done. This research has been focused on a qualitative research, based on an interpretative and sociocritical methodology. To achieve it, I have carried out many interviews on people who is specialised in reading animating. Also, I have observed different animated readings situations of childhood education in the Salarich school. Specifically, a group of four years old children. Finally, I have also observed their documents. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 70 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Biblioteques i escoles es
dc.subject.other Lectura, Gust per la es
dc.subject.other Llibres i lectura es
dc.subject.other Lectura -- Animació es
dc.title Biblioteca i escola: anàlisi d'activitats d'animació a la lectura es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics