Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Coll i Càceres, Tània |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-18T16:48:54Z |
|
dc.date.available |
2017-09-18T16:48:54Z |
|
dc.date.created |
2017-05 |
|
dc.date.issued |
2017-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5119 |
|
dc.description |
Curs 2016-2017 |
es |
dc.description.abstract |
El principal objectiu d’aquest treball és observar com les activitats dramàtiques tenen un paper important en l’aprenentatge d’una llengua estrangera, en concret l’Anglès. Per tal de dur a terme aquest projecte, a l’estudi tracto els temes de l’aprenentatge de la Llengua Anglesa, la Motivació, les Tècniques Dramàtiques i el Drama per promoure la motivació. Per aquest motiu, per tal d’analitzar-ho, he portat a terme una recerca experimental a l’Escola de Primària “Els Quatre Vents”, a través d’una sèrie d’activitats dramàtiques, amb els alumnes de cinquè. Així doncs, a partir dels resultats obtinguts dels exàmens i de l’entrevista final, he establert unes conclusions relaciones amb la importància del drama en l’aprenentatge de la llengua Anglesa. |
es |
dc.description.abstract |
The main goal of this project is to analyse how drama techniques play an important role in foreign language learning, especially in English. In order to carry out this research I present theoretical information about English Language Learning, Motivation, Drama Techniques and Drama to enhance motivation. For this reason, in order to analyse these topics, I carried out an experimental research action in a Primary School called “Els Quatre Vents”, through drama techniques with the fifth grade students. In order to assess them, I used a written test and a video about animal shadows. Moreover, through the results obtained from these tests and a feedback interview, I established some conclusions related to the value of Drama in English Language Learning. |
es |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
169 p. |
es |
dc.language.iso |
eng |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Llengua segona -- Adquisició |
es |
dc.subject.other |
Anglès -- Educació primària |
es |
dc.title |
The Value of Drama in English Language Learning |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple