En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la importància dels espais educatius en l’aprenentatge dels infants. La recerca s’ha portat a terme a l’espai de l’Areabambini Rossa, un dels serveis educatius municipals de la ciutat de Pistoia, a Itàlia. Així doncs, aquesta investigació pretén conèixer, des d’una metodologia ...»»»»
En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la importància dels espais educatius en l’aprenentatge dels infants. La recerca s’ha portat a terme a l’espai de l’Areabambini Rossa, un dels serveis educatius municipals de la ciutat de Pistoia, a Itàlia. Així doncs, aquesta investigació pretén conèixer, des d’una metodologia qualitativa i un paradigma interpretatiu, com els espais influeixen en l’aprenentatge dels nens i nenes de la primera etapa d’educació infantil (0-3). L’organització, la cura i la preparació dels espais educatius és fonamental per tal de contribuir al desenvolupament cognitiu i social dels infants.^^^^
This study aims to describe and analyse the importance of educational spaces in children’s learning. The research was carried out in the educational service of Areabambini Rossa, a public educational center of Pistoia, Italy. This research aims to determine, from a qualitative metodology and an interpretative paradigm, how spaces ...»»»»
This study aims to describe and analyse the importance of educational spaces in children’s learning. The research was carried out in the educational service of Areabambini Rossa, a public educational center of Pistoia, Italy. This research aims to determine, from a qualitative metodology and an interpretative paradigm, how spaces can affect to children’s learning in the first stage of kindergarten (0-3). In fact, the organization, the care and preparation of these educational spaces it is essential to contribute to the social and cognitive development of children.^^^^