DSpace/Dipòsit Manakin

Aprendre a investigar i investigar per comprendre

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Martí i Feixas, Jordi
dc.contributor.author Jiménez i Bargalló, Isabel
dc.date.accessioned 2017-04-19T11:29:48Z
dc.date.available 2017-04-19T11:29:48Z
dc.date.created 2013
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Jiménez, I., Martí J. (2013). Aprendre a investigar i investigar per comprendre. Educació Química., (14), 4-10. es
dc.identifier.issn 2013-1755
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4958
dc.description.abstract Diversos estudis i informes actuals posen èmfasi en la necessitat d’introduir estratègies didàctiques centrades en la investigació a l’aula i dirigides a la revisió dels models explicatius de l’alumnat. Què vol dir dissenyar i desenvolupar investigacions a l’aula? En quin sentit suposa modificar la nostra pràctica habitual? Basant-nos en la recerca més actual, aquest article dóna resposta a aquestes preguntes, alhora que reflexiona sobre els principals aspectes que cal considerar a l’hora de desenvolupar una estratègia pedagògica d’aquest tipus. es
dc.description.abstract Different studies and current reports emphasize the introduction of inquiry-based teaching strategies whose aim is the review of students’ explanatory models. What does it mean to design and conduct inquiry in the classroom? In what way does it alter our practice? Based on actual research, this article gives answers to these questions and reflects on main aspects to be considered when developing such pedagogical strategies. es
dc.format.extent 7 p. es
dc.language.iso cat es
dc.publisher Institut d'Estudis Catalans es
dc.rights Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ es
dc.subject.other Ciències -- Didàctica es
dc.title Aprendre a investigar i investigar per comprendre es
dc.type info:eu-repo/semantics/article es
dc.identifier.doi http://dx.doi.org/10.2436/20.2003.02.101
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es
dc.type.version info:eu-repo/publishedVersion es
dc.indexacio Indexat a CARHUS+ es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques