DSpace/Dipòsit Manakin

Efectes de la Desinhibició Cognitiva en la innovació empresarial

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament d'Economia i Empresa
dc.contributor.author Ponti, Franc
dc.date.accessioned 2017-04-13T08:07:15Z
dc.date.available 2017-04-13T08:07:15Z
dc.date.created 2017-02-23
dc.date.issued 2017-02-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4954
dc.description.abstract El present treball té com a objectiu fonamental estudiar en profunditat la Desinhibició Cognitiva (DC) i analitzar el seu impacte en la creativitat. Després d’estudiar a fons les diferents aproximacions a la DC i comprovar com una part important de la creativitat humana està relacionada de forma directa amb aquest mecanisme, el treball se centra en comprovar si una mostra d’individus que obtenen una puntuació alta en DC obtenen, en paral·lel, també una puntuació alta en una prova de creativitat. El resultat que s’obté posa de manifest que hi ha una forta correlació entre DC i creativitat. La conclusió més rellevant de l’estudi és que l’exercici de la creativitat i la seva influència en la innovació empresarial no pot produir-se al marge de les persones més desinhibides cognitivament. Calen doncs canvis en profunditat en la gestió de la creativitat a les empreses. es
dc.description.abstract This work aims to study in depth Cognitive Disinhibition (DC) and analyze its impact on creativity. After studying in depth the different approaches to DC and see how an important part of human creativity is directly related to this mechanism, the work focuses on checking whether a sample of individuals who score high in DC obtain, in parallel, also a high score on a test of creativity. The result obtained shows that there is a strong correlation between DC and creativity. The most important conclusion of the study is that the exercise of creativity and its influence on business innovation can not occur outside of the most cognitively disinhibited people. So changes are needed in depth in the management of creativity in business. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 164 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ es
dc.subject.other Brainset es
dc.subject.other Creativitat es
dc.subject.other Espontaneïtat (Tret de la personalitat) es
dc.subject.other Excèntrics i excentricitats es
dc.subject.other Innovacions tecnològiques es
dc.subject.other Atenció plena es
dc.subject.other Pensament es
dc.subject.other Psicopatologia es
dc.title Efectes de la Desinhibició Cognitiva en la innovació empresarial es
dc.type info:eu-repo/semantics/doctoralThesis es
dc.embargo.terms 12 mesos es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es
dc.contributor.director Martori, Joan Carles
dc.contributor.director Ferràs Hernández, Xavier

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques