DSpace Repository

Anàlisi i proposta d’ús d’una col·lecció de lectura fàcil : l’onada-dones protagonistes

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Costa i Gago, Alba
dc.date.accessioned 2017-01-20T17:17:18Z
dc.date.available 2017-01-20T17:17:18Z
dc.date.created 2016-05-13
dc.date.issued 2016-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4833
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract La finalitat d’aquesta investigació és analitzar una col·lecció de Lectura Fàcil, L’Onada – Dones protagonistes de l’editorial Publicacions de l’Abadia de Montserrat, i dur a terme una proposta d’ús entorn de la col·lecció. La proposta d’ús es realitzarà a dues escoles d’Infantil i Primària de la població de Cardedeu, l’escola Can Manent i l’escola Mil·lenari. Per a fer-ho, primer s’estudiarà un marc de referència amb les informacions i els conceptes que engloben la LF. Posteriorment, es durà a terme l’anàlisi de tres llibres de la col·lecció i es realitzarà una entrevista a una de les autores de les versions de la col·lecció, per conèixer des de ben a prop totes les obres que la construeixen. Aquesta part teòrica permetrà desenvolupar la part pràctica, en què es realitzarà la proposta d’ús a les escoles. La proposta d’ús consistirà en el desenvolupament de dues activitats lectores entorn de dos llibres de la col·lecció. Els instruments utilitzats seran l’entrevista, la graella de valoració, les observacions de les activitats i la seva gravació i transcripció i l’anàlisi a partir d’un seguit d’ítems i preguntes. La investigació finalitzarà amb l’exposició de les conclusions, derivades de l’anàlisi de les activitats pràctiques realitzades a les escoles. es
dc.description.abstract The purpose of this paper is to analyze a reading collection named “Lectura Fàcil, L’Onada – Dones protagonistes" from the publishing house of “Publicacions de l’Abadia de Montserrat”, and to present a proposal of use of these collection. The proposal will be executed in two schools of Primary education and nursery in Cardedeu; Can Manent and Mil·lenari schools. To do it, first we will examine a framework with the information and concepts that the collection encompasses. Subsequently, we will analyze three of the books that the collection contains and we will interview one of the authors to be able to comprehend better the work that constitute the collection. This theoretical approach will allow us to develop a practical part, in which we will bring our proposal of use to the selected schools. The proposal of use will consist in the performance of two reading activities regarding two of the books contained in the collection. The instruments that will be used are interviews, valuation grids, the observation of the activities and the recording, transcription and analysis of a group of items and questions. Our research will finalize with the exposition of the conclusions extracted from the analysis of the practical activities carried out in the schools. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 152 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Lectura fàcil es
dc.subject.other Lectura -- Comprensió es
dc.title Anàlisi i proposta d’ús d’una col·lecció de lectura fàcil : l’onada-dones protagonistes es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics