DSpace Repository

New materials for teaching vocabulary through stories: Creating and illustrating a storybook for very young EFL learners

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Luceño Martínez, Rosa
dc.date.accessioned 2016-12-29T08:54:41Z
dc.date.available 2016-12-29T08:54:41Z
dc.date.created 2016-05
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4738
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract L'objectiu d'aquest projecte és crear i il·lustrar un conte. Anteriorment, ha estat necessari un treball de recerca, utilitzant la literatura per a crear i il·lustrar la història. La investigació se centra a identificar la importància de les històries pels infants. I aprofundeix, sobretot, en els beneficis que proporcionen les històries en l'adquisició d'una llengua estrangera i quines són les principals característiques de les històries per ser útils per aprendre l'idioma. es
dc.description.abstract The purpose of this project is to create and illustrate a story. In order to do it previous research work on what the relevant literature says it has been necessary to create and illustrate the story. The research has focused on identifying the importance of stories for young children, especially, the benefits that stories provide to young learners when they are acquiring a foreign language and the most useful characteristics of stories to learn the language. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 58 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Contes infantils es
dc.subject.other Llengua i ensenyament es
dc.title New materials for teaching vocabulary through stories: Creating and illustrating a storybook for very young EFL learners es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Browse

Statistics