Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Centre d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere |
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dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Grup de Recerca Emprèn |
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dc.contributor.author |
Sánchez, Pilar
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dc.date.accessioned |
2016-06-15T12:56:48Z |
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dc.date.available |
2016-06-15T12:56:48Z |
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dc.date.created |
2016-05-06 |
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dc.date.issued |
2016-05-06 |
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dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4595 |
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dc.format |
application/pdf |
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dc.format.extent |
1 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Màrqueting |
ca_ES |
dc.subject.other |
Dones |
ca_ES |
dc.title |
Mujeres, Márketing, Religión e Islam: ¿realidad o ficción? |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/other |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
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