Aquest treball presenta l‟anàlisi de les propostes didàctiques i les creences docents en relació amb l‟ensenyament i l‟aprenentatge de la lectura a Cicle Inicial, centrant l‟atenció en les activitats d‟entrenament i hàbit lector que es realitzen a l‟aula, en dos centres educatius. També es busca determinar el grau d‟influència que ...»»»»
Aquest treball presenta l‟anàlisi de les propostes didàctiques i les creences docents en relació amb l‟ensenyament i l‟aprenentatge de la lectura a Cicle Inicial, centrant l‟atenció en les activitats d‟entrenament i hàbit lector que es realitzen a l‟aula, en dos centres educatius. També es busca determinar el grau d‟influència que tenen les propostes plantejades i les creences docents en l‟infant.^^^^
This paper presents an analysis of the educational teaching activities and beliefs related with the teaching and learning of reading in the Initial Cycle, focusing on training activities and reading habits carried out in the classroom in two different schools. It also seeks to determine the degree of influence that the proposals ...»»»»
This paper presents an analysis of the educational teaching activities and beliefs related with the teaching and learning of reading in the Initial Cycle, focusing on training activities and reading habits carried out in the classroom in two different schools. It also seeks to determine the degree of influence that the proposals and teachers beliefs have in the children^^^^