Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva |
|
dc.contributor.author |
Coll Camps, Marina |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-09T09:48:35Z |
|
dc.date.available |
2015-10-09T09:48:35Z |
|
dc.date.created |
2015-02 |
|
dc.date.issued |
2015-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4287 |
|
dc.description |
Curs 2014-2015 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
La relació entre la família i escola és una peça clau en l’educació i el desenvolupament dels infants. Entenent l’escola com a punt de trobada, d’intercanvi i participació per a tots, En el qual pares i mares juntament amb els educadors/es puguin anar construït una base sòlida de comunicació que els ajudi fer una intervenció eductiva conjunta i integral. La present recerca pretén descriure les principals vies de relació entre la família i l’escola en el primer cicle d’educació infantil, concretament sobre la llar d’infants els Gallarets de Sant Vicenç de Torelló. I a partir d’aquí s’exposa un procés de reflexió-acció de l’equip educatiu per tal de millorar en algun aspecte d’aquesta relació, en aquest cas sobre l’adaptació. Així mateix com a investigadora em proposo fer el seguiment d’aquest treball i posteriorment recollir les valoracions tant de l’equip docent com de les mateixes famílies al voltant d’aquesta innovació en l’adaptació. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
La relación entre la familia y la escuela es una pieza clave en la educación i el desarrollo de los niños y niñas. Entendemos que la escuela tiene que ser un punto de encuentro, de intercambio y participación para todos, en el que padres y madres junto con los educadores/as puedan ir construyendo una base sólida de comunicación que les ayude a hacer una intervención educativa conjunta e integral. La presente investigación pretende describir las principales vías de relación entre la familia y la escuela en el primer ciclo de educación infantil, concretamente en el jardín de infancia els Gallarets de Sant Vicenç de Torelló. A continuación se expone un proceso de reflexión-acción del equipo educativo para mejorar en algunos aspectos de esta relación, concretamente sobre la adaptación. Así mismo como investigadora me propongo hacer un seguimiento de este y posteriormente recoger las valoraciones tanto del equipo docente como de las mismas familias alrededor de esta innovación en la adaptación. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
83 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Família i escola |
ca_ES |
dc.subject.other |
Ensenyament -- Innovacions |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació infantil |
ca_ES |
dc.title |
Obrint portes, ampliant visions : Procés de reflexió-acció per a la millora educativa a l’escola bressol |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca_ES |
dc.description.version |
Director/a: Jordi Collet Sabé |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons