DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi dels criteris predominants en alumnes de primer de primària en la classificació espontània de figures geomètriques planes

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Palomeras i Ventós, Katy
dc.date.accessioned 2015-09-29T11:41:24Z
dc.date.available 2015-09-29T11:41:24Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4245
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract Aquest treball es basa en observar quins criteris predominen a l’hora de classificar espontàniament figures geomètriques planes. L’estudi s’ha realitzat amb 12 alumnes de primer de primària d’una mateixa aula i escola de Girona. Cada alumne agrupa lliurement les figures que se’ls ensenya i s’anoten totes les explicacions que donen per haver dut a terme les classificacions corresponents. L’ anàlisi dels resultats obtinguts es valora mitjançant el model de raonament geomètric de Van Hiele per tal de determinar la correspondència amb el nivell que se’ls presumeix. ca_ES
dc.description.abstract This work is based on observing what standards predominate when spontaneously classify geometric plane. The study was conducted with 12 students in the first grade in the same classroom and school of Girona. Each student groups freely figures that are taught and recorded all the explanations they give for having carried out the classifications. The analysis of the results is assessed using the model of Van Hiele geometric reasoning to determine the correspondence with the level they presumed. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 100 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Geometria ca_ES
dc.title Anàlisi dels criteris predominants en alumnes de primer de primària en la classificació espontània de figures geomètriques planes ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques