DSpace/Dipòsit Manakin

Aportacions de les competències bàsiques al plantejament educatiu d’un curset de natació en horari escolar

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Aparicio i García, Yolanda
dc.date.accessioned 2015-09-28T09:17:54Z
dc.date.available 2015-09-28T09:17:54Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4219
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract Diversos autors parlen de la importància que té l’aplicació de les competències bàsiques dins de l’educació Primària, afirmant que d’aquesta manera aconseguim durant l’etapa obligatòria que els alumnes adquireixin les eines necessàries per entendre el món i s’esdevinguin persones actives amb criteri propi. Així, en el currículum es valora el treball per competències com una manera d’ensenyar a aprendre i seguir aprenent al llarg de la vida. Per comprovar-ho, al llarg d’aquesta investigació he dissenyat una pràctica educativa a través de la metodologia SRP per ser aplicada i portada a terme en els cursets de natació que es troben dins de l’horari lectiu en el marc de l’Educació Física a l’etapa de primària. La investigació vol demostrar la importància i beneficis per l’alumnat de l’aplicació de les competències bàsiques al llarg de les diferents sessions on fins al moment, no es tenien en compte. A través de difernts instruments de recollida de dades, es pretén comprovar d’una banda, la millora tècnica i els estils de natació, i per l’altre, les aportacions de les competències bàsiques al desenvolupament dels alumnes durant el procés d’aprenentatge. ca_ES
dc.description.abstract Several authors discuss the importance of applying key skills in primary education.They also state that in this way we help students acquire the necessary tools to understand the world and become independent people with active internal criteria. The curriculum values competences and skills as a way of teaching and still learning throughout life. In order To check this, in this investigation I have designed an educational practice through the SRP methodology to be applied and carried out in the swimming courses that are held in the physical education school hours at primary school. This research aims to demonstrate the importance and benefits for students of applying those key skills throughout the sessions which so far had not taken into account. Through different data collection instruments, it is intended to verify technical improvement and the different swimming styles, and on the other hand, the contribution of key skills throughout their the learning process. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 180 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Educació física ca_ES
dc.subject.other Natació ca_ES
dc.subject.other Currículums (Ensenyament) ca_ES
dc.title Aportacions de les competències bàsiques al plantejament educatiu d’un curset de natació en horari escolar ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques