DSpace/Dipòsit Manakin

L’Expressió corporal com a recurs inclusiu en un infant amb TEA

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Ribé Coso, Alba
dc.date.accessioned 2015-09-24T12:41:55Z
dc.date.available 2015-09-24T12:41:55Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4210
dc.description Curs 2014-2015
dc.description.abstract Avui en dia, dins l’àmbit educatiu, escoltem cada vegada més el terme inclusió escolar. Això és així perquè dins les escoles ordinàries volen poder atendre a tots els alumnes per igual, acceptant les particularitats i les necessitats específiques de cadascú. És per això que la meva recerca es centra en un estudi de cas amb un infant diagnosticat de TEA (Trastorn de l’Espectre Autista) ja que aquest tipus d’infants els trobem cada vegada més dins les aules ordinàries. El que pretenc amb aquest estudi de cas es pot dividir en dues parts. Per una banda, vull veure si a través d’un seguit d’activitats d’expressió corporal, aquestes afavoreixen la inclusió d’aquest infant. Per altra banda, vull observar el context natural d’aquest infant dins l’aula on es troba per tal de poder veure en tot moment la inclusió escolar. ca_ES
dc.description.abstract Nowadays in the education field, we are increasingly seeing terms like school inclusion. This is because, ordinary schools, are trying to treat all students in the same way, accepting their singularities and specific needs. The main reason why my case study is centered in the case of an infant that suffers TEA (Autistic Spectrum Disorder) is that they are becoming frequent in ordinary classrooms. What I pretend to do with this research can be divided in two parts. On the one hand, I want to know if a series of activities related to corporal expression could favor the inclusion of the child. On the other hand, I want to observe the natural context of this child inside his classroom so I can follow his school inclusion. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 118 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Autisme ca_ES
dc.subject.other Expressió corporal ca_ES
dc.title L’Expressió corporal com a recurs inclusiu en un infant amb TEA ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques