Repositorio Dspace

Aprendre geometria a l'educació infantil a través de l'art

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Coromina Serra, Judit
dc.date.accessioned 2015-09-24T10:07:34Z
dc.date.available 2015-09-24T10:07:34Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4203
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract Aquest treball analitza com els infants comprenen les figures geomètriques bàsiques a partir de l'art. Inclou un marc teòric amb l' informació dels aspectes que trobarem a la part pràctica, començant per com defineix Piaget que els infants comprenen el desenvolupament dels conceptes geomètrics, passant pels nivells de Van Hiele que és bàsicament amb el què es basarà el meu anàlisi, i acabant per l'aplicació de la geometria a diferent àmbits com per exemple l'art. Tot seguit trobarem la part pràctica en què inclou les activitats portades a terme juntament amb els qüestionaris i les imatges que es van utilitzar. Després de les activitats trobarem l'anàlisi realitzat dels resultats obtinguts. Per concloure el treball podrem observar-hi les conclusions per tal de comprovar si els objectius establerts inicialment s'han complert. ca_ES
dc.description.abstract The aim of this project is how children understand the geometric figures from art. Includes a theorical part with the information aspect that we find in the practical part. First of all, we can see defined by Piaget that children develop geometrical concepts. Secondly, we can see also Van Hiele levels, that is basically my analysis based. Finally, there is the application of geometry in different fields such as art. Then, there is the practical part which includes the activities carried out along with the questionnaires and the images were used . After the activities, we can find the analyzing of the results. To conclude, we can see the conclusions in order to check whether the aims initially set have been met . ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 52 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.subject.other Geometria ca_ES
dc.subject.other Art ca_ES
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament ca_ES
dc.title Aprendre geometria a l'educació infantil a través de l'art ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Buscar en RIUVic


Listar

Estadísticas