dc.contributor |
Universitat de Vic. Grup de Recerca en Atenció a la Diversitat |
cat |
dc.contributor.author |
Ruiz i Bel, Robert |
|
dc.contributor.author |
Pujolàs Maset, Pere |
|
dc.contributor.author |
Marín, Trini |
|
dc.contributor.author |
Padrós Tuneu, Núria |
|
dc.contributor.author |
Pedragosa i Xuclà, Olga |
|
dc.contributor.author |
Riera i Romero, Gemma |
|
dc.date.accessioned |
2005-07-14T11:50:46Z |
|
dc.date.accessioned |
2012-03-30T09:39:45Z |
|
dc.date.available |
2005-07-14T11:50:46Z |
|
dc.date.available |
2012-03-30T09:39:45Z |
|
dc.date.created |
2002-05-31 |
|
dc.date.issued |
2002-05-31 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/394 |
|
dc.description.abstract |
En aquesta recerca s’analitzen –des d’un enfocament educatiu inclusiu- les pràctiques més habituals vinculades a l’elaboració d’adequacions curriculars individualitzades per als alumnes amb necessitats educatives especials, a Catalunya, amb la finalitat d’identificar els aspectes que haurien de ser objecte de millora. La recerca s’ha fet en dues fases: En la primera, o estudi previ, s’han formulat les hipòtesis de treball i s’ha elaborat el qüestionari que, un
cop validat, s’ha enviat a tots els Equips d’Assessorament Psicopedagògic (EAP) de Catalunya. En la segona fase s’han analitzat les dades recollides en les diferents respostes del qüestionari. |
eng |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
15 p. |
|
dc.language.iso |
cat |
|
dc.publisher |
Universitat de Vic |
en |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
|
dc.subject.other |
Currículums (Ensenyament) -- Catalunya |
|
dc.subject.other |
Ensenyament individualitzat -- Catalunya |
|
dc.title |
Anàlisi de pràctiques educatives vinculades amb les adequacions curriculars individualitzades |
en |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/workingPaper |
en |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|