Consum de premsa comarcal tradicional i en línia a Catalunya. Estudi de camp sobre preferències i hàbits de persones adultes en el context multipantalla
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Consum de premsa comarcal tradicional i en línia a Catalunya. Estudi de camp sobre preferències i hàbits de persones adultes en el context multipantalla
Aquesta recerca estudia el consum de premsa comarcal tradicional i en línia per part
de lectors, radiooients i usuaris web residents a Catalunya. Per fer-ho, es va crear una
enquesta en línia oberta a majors d’edat en què es destaca que: els mitjans de
comunicació nacionals tradicionals són els més consumits, seguits pels ...»»»»
Aquesta recerca estudia el consum de premsa comarcal tradicional i en línia per part
de lectors, radiooients i usuaris web residents a Catalunya. Per fer-ho, es va crear una
enquesta en línia oberta a majors d’edat en què es destaca que: els mitjans de
comunicació nacionals tradicionals són els més consumits, seguits pels mitjans
de comunicació comarcals tradicionals; que hi ha una tendència a la disminució de
consum de notícies en línia a mesura que augmenta l’edat, i que l’accés als mitjans de
comunicació en línia es fa més a través d’ordinador portàtil, seguit de l’ordinador de
sobretaula i després mitjançant el telèfon intel·ligent. Això desvetlla un panorama
multipantalla en construcció, en la cerca d’una identitat i un model de negoci.^^^^
Tipo de documento:
Artículo
Indexación:
Indexat a CARHUS+
Citación Bibliográfica:
Navarro Güere, H., & Massana, E. (2014). Consum de premsa comarcal tradicional i en línia a catalunya. estudi de camp sobre preferències i hàbits de persones adultes en el context multipantalla. Comunicació. Revista De Recerca i d’anàlisi, 31(2), 47-69.