Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic. Màster en Apps & Games |
|
dc.contributor.author |
Sanchez Arrey, Daniel |
|
dc.date.accessioned |
2014-10-16T09:53:27Z |
|
dc.date.available |
2014-10-16T09:53:27Z |
|
dc.date.created |
2014-09 |
|
dc.date.issued |
2014-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/3444 |
|
dc.description |
Curs 2013-2014 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
L’objectiu principal del projecte és la creació d'un prototip de videojoc basat en el joc clàssic Laberint de Congost, utilitzant l’eina de creació de videojocs Unity, per dispositius mòbils i webs. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
The main objective of the project is to create a prototype video game based on the classic game Labyrinth by Congost, using the Unity game creation tool for websites and mobile devices. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
62 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Videojocs -- Disseny |
ca_ES |
dc.title |
Labyrinth de Congost. Disseny i desenvolupament d’un videojoc amb Unity |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca_ES |
dc.description.version |
Director/a: Sergi Grau |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons