Repositorio Dspace

Com afronten els infants amb factors de risc de TDAH l'adquisició de la lectura: la consciència fonològica com a eina per millorar l'aprenentatge dels components bàsics de la lectura a educació infantil

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Vidal i Podadera, Mireia
dc.date.accessioned 2014-10-14T06:56:22Z
dc.date.available 2014-10-14T06:56:22Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3413
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract L’adquisició de la lectura és un dels moments més importants i reconeguts socialment en la vida de l’infant, per això, amb aquesta recerca es pretén investigar les dificultats i mancances que tenen els infants davant d’aquest gran repte. Es centrarà l’atenció en aquells infants que mostren factors de risc de TDAH per tal de justificar i comprovar que aquests mostren més dificultats en l’adquisició de la lectura que els infants que no mostren aquest factor de risc. Per una altra banda, amb aquesta recerca també es pretén demostrar la importància del treball sistemàtic de la consciència fonològica en l’etapa d’educació infantil, per afavorir i garantir l’adquisició de la lectura de manera integra i significativa. ca_ES
dc.description.abstract The acquisition of reading is one of the most important moments and socially recognized in the child's life, so this research aims to investigate the problems that children have faced this concept. It will focus the attention on those children who show risk factors for ADHD to justify and verify that they have more difficulties in the acquisition of reading than children that do not show this risk factor. On the other hand, this research also aims to demostrate the importance of phonological work awareness in the infant education stage to improve and ensure the acquisition of reading in a meaningful way. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 42 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Hiperactivitat ca_ES
dc.subject.other Lectura ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.title Com afronten els infants amb factors de risc de TDAH l'adquisició de la lectura: la consciència fonològica com a eina per millorar l'aprenentatge dels components bàsics de la lectura a educació infantil ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Listar

Estadísticas