DSpace/Dipòsit Manakin

Treball de Final de Grau de l’ús i la importància de les classes de ciències i el paper de la mestra en les ciències a l'escola infantil

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Rubia i Estruch, Mònica
dc.date.accessioned 2014-10-13T10:29:27Z
dc.date.available 2014-10-13T10:29:27Z
dc.date.created 2014-05
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3407
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract Per la naturalesa del meu estudi, la tipologia d’observació l’he basada en uns enregistraments de vídeo que he realitzat a l’escola Valldeneu de Sant Martí de Centelles, concretament a les classes de les Papallones i els Elefants. Aquestes filmacions corresponen a una seqüència d’activitats de ciències, sobre la fecundació d’ous. He portat a terme aquest projecte perquè em vaig fer la pregunta “Com s’han de treballar les ciències per fer una bona activitat científica a Educació Infantil?”. Una bona activitat científica a infantil, per tant, comporta saber: què és la ciència, quins models de ciència cal treballar, com s’han d’ordenar i seqüenciar les activitats, quins processos d’activitat científica cal tenir en compte, i per últim, quin és el paper del mestre (aproximació comunicativa i tipologia de preguntes que ha de potenciar). ca_ES
dc.description.abstract By the nature of my study, my observation was based on the video analysis which I made in Valldeneu school in Sant Martí the Centelles, specifically in the classes of Butterflies and Elephants. These films correspond a sequence of science activities on the fertilization of eggs. I have carried out this project because I did the question "How should work the science for do a good science activity in Childhood Education?". A good science activity, although, implies known: what is science, which science models should be worked, how organize and sequence the activities, which scientific processes must be considered, and finally, the role of the teacher (communicative approach and type of questions should promote). ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 93 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.subject.other Ciències naturals -- Ensenyament ca_ES
dc.title Treball de Final de Grau de l’ús i la importància de les classes de ciències i el paper de la mestra en les ciències a l'escola infantil ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques