DSpace/Dipòsit Manakin

Els codis QR: una eina per millorar l'hàbit lector dels alumnes

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Juanals Figueras, Teia
dc.date.accessioned 2014-10-10T12:12:11Z
dc.date.available 2014-10-10T12:12:11Z
dc.date.created 2014-05
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3395
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract Les pràctiques educatives que es basen en una metodologia on s’integren les noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) són cada cop més influents en l’àmbit educatiu, ja que, ens acosten a la realitat de l’època en què vivim, la societat de la informació i l’alfabetització digital. Així, en aquest estudi s’investiga la motivació i l’adquisició de l’hàbit lector a través dels codis QR en un grup d’infants d’edats compreses entre cinc i sis anys d’Educació Infantil. A partir dels instruments de recollida de dades, com ara, l’entrevista, l’observació, els qüestionaris i la pròpia intervenció educativa, podem saber que la motivació de llegir contes i d’utilitzar les noves tecnologies augmenta en l’actitud dels infants. Pel que fa a l’aprenentatge i adquisició de l’hàbit lector, arribem a la conclusió que és un procés llarg i, segons l’entorn que té l’infant, hi influeix de manera positiva o negativa. ca_ES
dc.description.abstract The educational methods which are based on the use of the Information and Communicative Technologies (ICT) have become more influential in the educational sphere, inasmuch as they help to understand the reality of our time, the information society and the digital literacy. Thereby, in this study are analysed the reading habit acquisition and motivation through QR codes in a group of infants between five and six years old in Early Childhood Education. By using collecting data tools, as interview, observation, questionnaires and educational intervention, an increase motivation in reading and using new technologies is observed in infants attitude. Moreover, in the case of learning and acquiring a reading habit, it can be conclude that it is a long process in which the infant environment can strongly influence both in positive and negative way. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 80 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Alfabetització digital ca_ES
dc.subject.other Llibres i lectura ca_ES
dc.title Els codis QR: una eina per millorar l'hàbit lector dels alumnes ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques