DSpace/Dipòsit Manakin

La selecció del fons documental a la biblioteca escolar: com, qui i per què triar els llibres per a infants

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Elizondo i Alday, Laida
dc.date.accessioned 2014-10-10T08:17:32Z
dc.date.available 2014-10-10T08:17:32Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3383
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract L’infant ha de tenir l’oportunitat d’estar envoltat per una col·lecció de llibres que el permeti escollir les lectures que necessita a cada moment. L’escola, concretament la biblioteca escolar, ha de possibilitar aquesta trobada mitjançant un fons documental seleccionat a partir de les necessitats i els interessos d’infants i mestres. El present treball pretén recollir algunes recomanacions bàsiques per a la selecció de documents a la biblioteca escolar en un marc teòric inicial. En la segona part del projecte, s’intenta analitzar com es porta a la pràctica aquest procés en el nostre territori a partir de l’anàlisi de tres realitats concretes: la biblioteca escolar, la biblioteca pública i el Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de l’Associació de Mestres Rosa Sensat. ca_ES
dc.description.abstract Children should have the opportunity to be surrounded by a book collection in order to choose their readings depending on each moment. The school, particularly the school library, must make this meeting easier through a selection of documental resources classified according to the children’s and teachers’ needs and interests. The present paper has the objective to gather some basic recommendations for the selection of documents to be introduced in the school library in an initial theoretical background. In the second part of the project, the implementation of the process in our territory is studied from the analysis of three particular realities: the school library, the public library, and the Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de l’Associació de Mestres Rosa Sensat. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 206 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Biblioteques escolars ca_ES
dc.subject.other Lectura (Educació infantil) ca_ES
dc.subject.other Infants -- Llibres i lectura ca_ES
dc.subject.other Llibres -- Selecció ca_ES
dc.title La selecció del fons documental a la biblioteca escolar: com, qui i per què triar els llibres per a infants ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques