DSpace Repository

The application of communicative language teaching : a particular case in a polish primary school

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Paulista Gómez, Sandra
dc.date.accessioned 2014-10-08T06:45:57Z
dc.date.available 2014-10-08T06:45:57Z
dc.date.created 2014-05
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3365
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract L’objectiu d’aquest estudi és examinar si l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua és usat per les mestres quan duen a terme classes d’anglès com a llengua estrangera en una escola de primària polonesa, amb un context educatiu especial. Aquesta recerca qualitativa analitza cinc conjunts principals d’informació relacionats amb l’ensenyament de la llengua estrangera que caracteritzen l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua i que estan centrats en: el coneixement i les creences dels mestres sobre l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua; l’ús de la llengua; els aspectes de la llengua anglesa que s’ensenyen; les característiques de les activitats: i el procés d’ensenyament. Per aquest objectiu, s’ha proporcionat un qüestionari a cada mestra d’anglès i s’han portat a terme algunes observacions d’aula per tal de recollir dades, analitzar-les i extreure’n unes conclusions. Els resultats de la investigació mostren que les mestres d’anglès donen bastant suport a l’enfocament de l’Ensenyament Comunicatiu de la Llengua, així com apliquen força sovint els seus trets característics quan porten a terme les classes. ca_ES
dc.description.abstract The goal of this study is to examine if Communicative Language Teaching is used by teachers when implementing English as a foreign language lessons in a Polish Primary school. This qualitative research analyses five major sets of information related to foreign language teaching which characterises CLT approach, and they are focused on teachers’ knowledge and beliefs of CLT approach; the use of the language; the aspects of the English language which are taught; the activities’ features; and the process of teaching. For that purpose, a questionnaire was given to each English teacher and some classroom observations were carried out to collect data, analyse it and draw a final conclusion. Results of the investigation show that English teachers fairly support CLT approach and that they apply its main typical features quite often while implementing lessons. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 68 p. ca_ES
dc.language.iso eng ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Polònia -- Ensenyament ca_ES
dc.title The application of communicative language teaching : a particular case in a polish primary school ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics