Repositorio Dspace

Anàlisi del funcionament i el grau d'inclusió de dues unitats de suport a l'educació especial (USEE)

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Sala Font, Lídia
dc.contributor.author Nogué Masdevall, Xènia
dc.date.accessioned 2014-10-07T07:55:27Z
dc.date.available 2014-10-07T07:55:27Z
dc.date.created 2014-05-16
dc.date.issued 2014-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/3361
dc.description Curs 2013-2014 ca_ES
dc.description.abstract L’estudi que es detalla a continuació consisteix en un anàlisi sobre el funcionament i grau d’inclusió de les USEE (Unitat de Suport a l’Educació Especial). Per dur-lo a terme s’han analitzat les pràctiques de les USEE de dues escoles a través de quatre entrevistes, tres observacions i dos registres a cada centre. La recerca respon als dos objectius generals basats en avançar en el coneixement de les USEE actuals en termes d’organització, funcionament i de les pràctiques que actualment s’hi desenvolupen i en analitzar si treballen de forma inclusiva o no des del punt de vista de l’Índex d’Inclusió (Booth i Ainscow, 2000). En general, s’observa la intenció inclusiva de la mesura, no obstant, es detecten obstacles que en dificulten el procés i que en termes generals evidencien que encara és necessari un treball de sensibilització social i de revisió sobre els principis i les pràctiques educatives envers la inclusió. ca_ES
dc.description.abstract The study described below consists of an analysis of the operation and the degree of inclusion of USEE (Support Unit to Special Education). In order to carry it out, we analyzed the USEE practices in two different schools through four interviews, three observations and two records in each center. The research is based on two aims, which are focused on making progress in the knowledge of current USEE in terms of organization, operations and practices that currently take place and on analyze whether they work in an inclusive way or not, from the point of view of the Index for Inclusion (Booth; Ainscow, 2000). In general, the intention of the inclusive practice is observed; however, there are some difficulties in regular schools, which hinder the process and show that in general it is still necessary to work on social awareness and revise the principles and education practices towards inclusion. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 88 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Educació especial ca_ES
dc.title Anàlisi del funcionament i el grau d'inclusió de dues unitats de suport a l'educació especial (USEE) ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Listar

Estadísticas