DSpace/Dipòsit Manakin

El cas de l'assignatura aprenentatge i desenvolupament motor

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author Pla, Gil
dc.date.accessioned 2014-02-07T13:42:24Z
dc.date.available 2014-02-07T13:42:24Z
dc.date.created 2013
dc.date.issued 2013
dc.identifier.isbn 978-84-941644-5-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2684
dc.description.abstract El present capítol pretén mostrar alguns aspectes de l’avaluació d’una assignatura que té la voluntat d’orientar- se de manera formativa. Aquesta assignatura en cap cas pretén ser un exemple de bona pràctica, perquè en certs aspectes fa aigües per tot arreu, sinó tan sols una forma d’ordenar el pensament al voltant d’una de les assignatures que desenvolupo a la universitat i tal vegada, també, una manera de compartir estratègies i decisions didàctiques que s’hi han posat en joc; problemes que han produït i qüestionaments didàctics que fan emergir. De fet, el procés continua i, com al llarg d’aquests dos anys que ha durat la beca, diverses són les accions d’avaluació amb vocació formativa que es modificaran, s’implementaran o es trauran. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 7 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educaci ca_ES
dc.rights (c) Universitat de Vic
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Avaluació formativa ca_ES
dc.title El cas de l'assignatura aprenentatge i desenvolupament motor ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques