DSpace/Dipòsit Manakin

Processos psicològics de l'estudiant en l'avaluació formativa

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic
dc.contributor.author Pla, Gil
dc.date.accessioned 2014-02-07T13:06:48Z
dc.date.available 2014-02-07T13:06:48Z
dc.date.created 2013
dc.date.issued 2013
dc.identifier.isbn 978-84-941644-5-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2680
dc.description.abstract Aquest capítol es proposa la “difícil” tasca d’analitzar quina és l’activitat cognitiva que l’avaluació formativa posa en joc. Per fer-ho, girarà a l’entorn de la pregunta següent: Quins són els processos psicològics bàsics que mobilitzen els i les estudiants avaluats de manera formativa? I la plantegem com una tasca “difícil” perquè afrontem el repte de fer-ho des de la voluntat d’aportar algunes idees de caire més teòric, que ordenin el pensament del professorat, i algunes altres de caire pràctic que permetin copsar-ho des de les necessitats de l’avaluació formativa i de la concreció de l’escenari d’ensenyamentaprenentatge. Per fer-ho possible, al llarg de tot el document s’aniran plantejant diversos exercicis que en forma de preguntes convidaran el lector a prendre consciència i a reflexionar sobre allò que hom fa com a docent/aprenent en els processos d’avaluació. Esperem que aquesta estratègia faciliti la comprensió i el debat intern de qui reflexiona sobre els sistemes d’avaluació i, de manera particular, de qui vol aprofundir en l’avaluació formativa des d’un enfocament més ampli. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 7 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació ca_ES
dc.rights (c) Universitat de Vic
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Ensenyament universitari -- Avaluació ca_ES
dc.subject.other Estudiants universitaris -- Avaluació ca_ES
dc.title Processos psicològics de l'estudiant en l'avaluació formativa ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bookPart ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques