Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic |
|
dc.contributor.author |
Boluda Viñuales, Gemma |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-07T12:26:41Z |
|
dc.date.available |
2014-02-07T12:26:41Z |
|
dc.date.created |
2013 |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.isbn |
978-84-941644-5-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/2676 |
|
dc.description.abstract |
Compartim la idea de Castillo (2002:26) que l’avaluació és la que ha d’expressar amb fets significatius que
avaluar no és sotmetre els alumnes cada cert temps a un examen per adjudicar-los una nota que els informi
del nivell assolit, sinó una actitud d’observació, de recollida de dades i d’anàlisi que permeti al professorat,
i a la resta de persones implicades en el procés, percebre com més aviat millor les capacitats dels alumnes i
les disfuncions de l’acció educativa. Aquesta avaluació, seguint Álvarez Méndez (2012:149), és la que ajuda
els estudiants a aprendre més i millor (amb més sentit, de forma reflexiva i comprensiva, en oferir-los una
informació adequada dels continguts d’aprenentatge) i la que ajuda els professors a ensenyar millor (coneixen
els obstacles a superar, estimulen, acompanyen i garanteixen la comprensió). És aquesta utilització de
l’avaluació com a estratègia per millorar i afavorir els aprenentatges la que López Pastor (2012:119) destaca
per sobre de la que simplement en certifica l’èxit o el fracàs. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
3 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.publisher |
Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació |
ca_ES |
dc.rights |
(c) Universitat de Vic |
|
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Ensenyament universitari -- Avaluació |
ca_ES |
dc.subject.other |
Avaluació |
ca_ES |
dc.title |
De què parlem quan ens referim a l'avaluació formativa? |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bookPart |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple