DSpace/Dipòsit Manakin

Importància dels factors de risc del TDH en l'adquisició de la lecto-escriptura

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Arumí Casanovas, Mònica
dc.date.accessioned 2014-01-29T11:11:28Z
dc.date.available 2014-01-29T11:11:28Z
dc.date.created 2013
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2655
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract A l’actualitat, molts infants distrets i moguts són etiquetats de TDAH. Aquest trastorn és objecte d’estudi en els últims anys dins l’educació, sobretot en els cicles d’educació infantil i primària. És un fet que preocupa a molts professionals, ja que desenvolupa unes mancances i necessitats educatives especials, que afecten al rendiment acadèmic del nen/a. El propòsit d’aquesta recerca és analitzar la correlació entre els factors de risc de TDAH i les dificultats lingüístiques, concretament amb els problemes de la consciència fonològica. Per observar aquesta qüestió s’ha partit d’una mostra de vint-i-quatre alumnes de segon cicle d’Educació Infantil i se’ls ha passat dos tests; un per avaluar els factors de risc de TDAH i l’altre per valorar el nivell de consciència fonològica. I amb els resultats obtinguts, s’ha dissenyat una intervenció que atent a la diversitat i intenta millorar aquestes dificultats lingüístiques que presenten els infants. ca_ES
dc.description.abstract Currently, many distracted and moved children are labelled ADHD. This disorder is studied in recent years in education, especially in Infant and Primary Education. It is a fact that worries many professionals, because develops special educational needs that affect the academic performance of the child. The purpose of this research is to analyze the correlation between risk factors of ADHD and language difficulties, specifically problems with phonological awareness. To observe this issue we have based on a sample of twenty-four students in the second cycle of Infant Education and we have passed two tests: one of them is for analyze the risk factors for ADHD and the other to assess the level of phonological awareness. 3 And from the results we designed an intervention that includes the diversity and attempts to improve these children who have language difficulties. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 50 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Trastorns de la conducta en els infants ca_ES
dc.subject.other Infants hiperactius ca_ES
dc.title Importància dels factors de risc del TDH en l'adquisició de la lecto-escriptura ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques