DSpace Repository

Browsing Llibres i capítols de llibres by Title

Browsing Llibres i capítols de llibres by Title

Sort by: Order: Results:

  • Pla, Gil (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educaci, 2013)
    El present capítol pretén mostrar alguns aspectes de l’avaluació d’una assignatura que té la voluntat d’orientar- se de manera formativa. Aquesta assignatura en cap cas pretén ser un exemple de bona pràctica, perquè en ...
  • Boluda Viñuales, Gemma (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    La finalitat de l’assignatura Competències Bàsiques en el Medi Aquàtic és vincular el medi aquàtic, entès com a espai educatiu, al context educatiu escolar a partir del disseny i planificació d’un petit projecte educatiu, a ...
  • Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Juncà i Pujol, Albert (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    L’assignatura Projectes escolars d’educació física ha estat pensada per tal de ser avaluada a partir d’una proposta d’avaluació formativa. Aquest fet afecta tant l’estructura de l’assignatura com les tasques que s’hi han ...
  • Martínez i Molist, Núria (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Boluda Viñuales, Gemma (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Compartim la idea de Castillo (2002:26) que l’avaluació és la que ha d’expressar amb fets significatius que avaluar no és sotmetre els alumnes cada cert temps a un examen per adjudicar-los una nota que els informi del ...
  • Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
  • Pla, Gil (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Aquest capítol es proposa la “difícil” tasca d’analitzar quina és l’activitat cognitiva que l’avaluació formativa posa en joc. Per fer-ho, girarà a l’entorn de la pregunta següent: Quins són els processos psicològics ...
  • Torres Cladera, Gemma (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    Quan s’aposta per una avaluació formativa cal que els implicats en el procés coneguin des del principi quins conceptes i continguts se’n deriven. Així, en aquest apartat es descriuran els principals elements que cal ...
  • Arumí Prat, Joan (Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació, 2013)
    L’objectiu d’aquest capítol és reflexionar sobre suposats tòpics del professorat relacionats amb el sistema d’avaluació. Aquests tòpics van ser tema de debat de les taules rodones que es van desenvolupar durant el ...

Search RIUVic


Browse