DSpace/Dipòsit Manakin

Els beneficis de la música a l'aula inclusiva: les emocions a l'aula infantil

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Sala Damunt, Maria
dc.date.accessioned 2013-12-13T08:14:46Z
dc.date.available 2013-12-13T08:14:46Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2579
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract Aquest Treball de Final de Grau en Mestre d’Educació Infantil, i especialitat en menció inclusiva, té com a objectiu analitzar els beneficis de la música a les aules inclusives de parvulari de l’escola Jacint Verdaguer de Santa Eugènia de Berga. La música no només ajuda a desenvolupar el sentit de l’oïda, del tacte i el llenguatge, sinó que també millora la capacitat d’improvisació i la creativitat. A més, redueix barreres pel que fa a la participació i a l’aprenentatge de tots els alumnes i promou el treball en grup i d’una forma emocional. Podem dir, doncs, que la música és integradora, uneix cultures i crea noves formes d’expressió musical. El meu paper en el projecte és totalment actiu. Es porten a terme quatre activitats relacionades amb l’àmbit musical per tal de fer un anàlisi exhaustiu i de deduir quines són les emocions que provoca la música. Per tant, aquesta recerca pretén, d’una banda, donar coneixements més profunds sobre la relació entre música i educació emocional i, de l’altra, portar a terme algunes activitats per analitzar les reaccions d’infants de diferents edats. Per finalitzar aquest treball d’investigació, s’aporten unes conclusions sobre el paper de la música a l’aprenentatge. ca_ES
dc.description.abstract The main objective of this Final Degree Project in Childhood Education, and speciality in inclusive mention, is to analyze the benefits of music in the inclusive nursery classrooms of the school Jacint Verdaguer, in Santa Eugènia de Berga. Music not only helps to develop the sense of hearing, of touch and language. It also improves the skills of improvisation and creativity. Moreover, it reduces barriers regarding participation and learning of all the students, and encourages team work in an emotional way. So we can say that music is completely conciliatory: it joins cultures and creates new ways of musical expression.Personally, my role in this project is completely active. Four different activities related to the music field are carried out, in order to do an exhaustive analysis to deduce which are the emotions that music causes. So the aim of this research is, on the one hand, to give deeper knowledge regarding the relation between music and emotional education and, on the other hand, to carry out activities in order to analyze the different reactions of children of different ages. To end with this investigation project, conclusions about the role of music in child’s learning are provided. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 59 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Música ca_ES
dc.subject.other Emocions en els infants ca_ES
dc.subject.other Creativitat ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.title Els beneficis de la música a l'aula inclusiva: les emocions a l'aula infantil ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques