DSpace Repository

Repensar i repracticar l'educació des de la idea de xarxa

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Pujadas i Parera, Alba
dc.contributor.author Rius i Badimon, Ariadna
dc.date.accessioned 2013-12-12T11:14:38Z
dc.date.available 2013-12-12T11:14:38Z
dc.date.created 2013-05
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2569
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract Aquest treball és una recerca entorn la necessitat de repensar i repracticar l‟educació des de l‟idea de xarxa. Està estructurat en tres grans blocs: un primer, on es justifica des de l‟àmbit personal, educatiu i científic el per què de la tria de la nostra recerca i on es planteja la pregunta inicial des de la qual es desenvoluparà tot el treball: En quina situació es troba el treball educatiu en xarxa en les escoles Pereanton, Camí del mig, Guillem de Mont-rodon i Artur Martorell?. Un segon, centrat en la fonamentació conceptual del que els referents teòrics han dit sobre el tema. I un tercer, de caire més pràctic, on per una banda s‟exposa el paradigma, la orientació metodològica i les eines de recollida de dades utilitzades en l‟estudi de camp . I per altra, s‟analitzen les informacions obtingudes amb l‟objectiu de determinar quin és el grau d‟aplicació de treball en xarxa a cada un dels centres estudiats. Finalment la recerca es tanca amb les conclusions pràctiques fruit del contrast entre el marc teòric i el resultat pràctic obtingut de l‟anàlisi de la visita als centres. ca_ES
dc.description.abstract This research project talks about the necessity of rethinking and reconsidering the education model from a net-working perspective. The project is organized in three sections: the first one argues the justification and the reason for doing this research from the personal, educational and scientific perspective and also sets out our main question that structures all the project; What is the net-working situation in the schools of Pereanton, Camí del mig, Guillem de Mont-rodon and Artur Martorell?. The second part is focused on the conceptual basis that professional researchers have come up with for this issue. And the last one, based on the praxis, where the paradigm, the methodological orientation and the research tools are presented. It also contains the information analyses that have contributed to determine the net-working ranking of both analyzed centers. Finally, the research is summed up with practical conclusions, which are the result of contrasting the practical and the theoretical aspects of net-working. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 84 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques ca_ES
dc.title Repensar i repracticar l'educació des de la idea de xarxa ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics