DSpace/Dipòsit Manakin

Identificació d’estratègies informals per a resoldre problemes de suma i resta

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Prado Panadero, Belen
dc.date.accessioned 2013-12-12T10:49:43Z
dc.date.available 2013-12-12T10:49:43Z
dc.date.created 2013-05
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2567
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract Aquest treball està enfocat en la identificació de les estratègies informals per resoldre problemes de suma i resta que utilitzen els infants d’una aula de P4. A més a més, en aquest treball també parlaré de la importància que tenen les tècniques de comptatge per millorar les estratègies informals. Per reflectir això, compararé dues proves realitzades amb uns infants en concret, una al novembre i una altra a l’abril, per veure si, després d’aplicar una proposta didàctica per millorar els factors que poden condicionar les estratègies informals i que es van detectar analitzant la prova del novembre, aquests propis factors han millorat i han permès una evolució de les estratègies informals per resoldre problemes de suma i resta. ca_ES
dc.description.abstract This work is focused on identifying informal strategies to solve addition and subtraction problems used by children in a class of P4. Moreover, this paper also discusses the importance of counting techniques to improve informal strategies. To reflect this, I will compare two tests with children in particular, one realized in November and one in April, to see if, after applying an educational initiative to improve the factors that can determine the informal strategies and that were detected by analyzing the test of November, these factors have improved and have allowed the evolution of informal strategies to solve addition and subtraction problems. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 69 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Estratègies d'aprenentatge ca_ES
dc.title Identificació d’estratègies informals per a resoldre problemes de suma i resta ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques