DSpace Repository

Les cançons a l'educació infantil. Com i per què s'utilitzen? Anàlisi d’un cas

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Pericas i Ramos, Marta
dc.date.accessioned 2013-12-12T10:25:01Z
dc.date.available 2013-12-12T10:25:01Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2565
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract Les cançons a l’Educació Infantil. Com i per què s’utilitzen? constitueix el títol del tema estudiat en aquest treball d’investigació qualitativa basada en la teoria constructivista de l’aprenentatge. Amb aquest procés de recerca hem volgut conèixer quina importància tenen les cançons en l’àmbit escolar, com cal treballar-les a l’aula i per a què es poden utilitzar. A partir d’aquesta informació extreta de la fonamentació teòrica hem realitzat l’aplicació pràctica basada en l’observació directa del treball de les cançons a l’aula de P5 de l’Escola Peranton de Granollers, centre que basa la seva metodologia en un Projecte Musical. Per últim, hem comparat, analitzat i extret conclusions entre el tractament de les cançons que defensen els teòrics i la realitat observada en el centre. ca_ES
dc.description.abstract The songs in the Infant Education. Which is the aim? How it is applied? This is the project’s title based on the constructive learning theory. Throughout the research process it was analyze the importance of the songs in the school framework, specifically, how would the songs to be work in the class and why they are required. Once all the theoretical information from the experts was collected, it was checked in the Pereanton School in Granollers with the P5 pupil’s direct observation. The school is characterized by its Musical Project. Afterwards it was done a comparison between the expert’s theories and the reality observed in the school. In conclusion, it was tested how the songs are really applied in this school. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 166 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.subject.other Música ca_ES
dc.subject.other Cançons ca_ES
dc.subject.other Aprenentatge ca_ES
dc.title Les cançons a l'educació infantil. Com i per què s'utilitzen? Anàlisi d’un cas ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics