DSpace Repository

Proposta d’un programa d’intervenció psicoeducativa per a un infant de 6 anys amb possible TDAH

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Gutiérrez Zarza, Àstrid
dc.date.accessioned 2013-12-11T13:35:47Z
dc.date.available 2013-12-11T13:35:47Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2559
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract Aquest treball té per objectiu identificar i avaluar preventivament les característiques d’un infant de sis anys que podrien desenvolupar el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat. Per a la realització d’aquest treball es va proposar realitzar un programa psicopedagògic enfocat a millorar diferents comportaments negatius del propi infant. El programa està constituït per cinc activitats, realitzades amb tot el grup-classe, que intenten millorar diversos conceptes: la consciència emocional, el nivell d’empatia, l’autoestima i l’autocontrol emocional. El subjectes del grup d’intervenció han millorat en els diferents comportaments, i en concret, s’ ha vist un canvi important positiu en la conducta de l’infant. A més, l’observació d’actuacions no adequades en infants d’edats primerenques suposarà realitzar un bon treball psicopedagògic per poder-les prevenir o disminuir. ca_ES
dc.description.abstract The aim of this project is to identify and evaluate as a preventive way, the characteristics of a six-year old child that could develop Attention deficit hyperactivity disorder (ADHD). To develop this project, the purpose was to perform a psycho-educational program focused on improving the wide variety of negative behaviours of the child. The program consists of five different activities, which were carried on by the whole class, trying to improve several concepts: emotional awareness, empathy level, the self-esteem and emotional self-control. The subjects of the group have improved in many of the behaviours, and in particular, it has been seen a positive major shift in the child’s behaviour. In this way, the observation of non-appropriate behaviours in children of early ages would lead to perform a further psycho-educational program in order to prevent or decrease them. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 72 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Hiperactivitat ca_ES
dc.subject.other Psicologia pedagògica ca_ES
dc.title Proposta d’un programa d’intervenció psicoeducativa per a un infant de 6 anys amb possible TDAH ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics