DSpace/Dipòsit Manakin

El Land-Art a l'educació 0-3: l'expressió lliure i la comprensió del medi a través de l'art i la natura

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Cardona Reche, Paula
dc.date.accessioned 2013-12-04T11:03:01Z
dc.date.available 2013-12-04T11:03:01Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2519
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract Actualment el Land – Art és un moviment poc conegut i difós en la vessant educativa. Aquest treball pretén treure a la llum i transmetre l’essència d’aquest moviment enriquidor cap als infants. Tant és així, que el Land – Art esdevé una eina d’aprenentatge innovadora en el primer cicle d’Educació Infantil a través d’una metodologia constructivista que involucra a tota la comunitat educativa: professionals, família i alumnes. L’objectiu del present projecte és l’ús d’aquest moviment com instrument d’aprenentatge per tal d’observar i analitzar uns resultats que s’han anat construint a partir d’una hipòtesi: “El Land – Art a l’Educació 0-3 fomenta l’expressió lliure i la comprensió del medi”. En aquest treball trobarem, en primer lloc, el marc teòric del projecte; en segon lloc, el seu mètode d’investigació; en tercer lloc, la vessant pràctica del projecte; i, en quart i darrer lloc, les conclusions que reflecteixen la part comparativa entre el marc teòric i la part pràctica, on es finalitzarà amb les reflexions finals. ca_ES
dc.description.abstract Nowadays, Land – Art is not a too much known and widespread movement within the education field. This project aims to come to light and transmit the essence of this movement that enriches children. Such is the case that Land – Art becomes an innovative educational tool in the first cycle of Pre-school Education using constructivist methods involving the entire educational community: professionals, family and students. The objective of this project is to use this movement as a learning tool in order to observe and analyse the results that have been constructed from a hypothesis: “The Land – Art in 0-3 Education encourages the freedom of expression and the understanding of the environment”. First of all, in this project, there is the theoretical framework; secondly, the method of investigation; thirdly, the practical side of the project; fourthly, the conclusion, which shows the comparison between the theoretical framework and the practical side, and, in the end, the final considerations. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 82 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Escoles bressol ca_ES
dc.subject.other Art -- Ensenyament ca_ES
dc.title El Land-Art a l'educació 0-3: l'expressió lliure i la comprensió del medi a través de l'art i la natura ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques