Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Bach Vinyets, Núria |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-04T09:04:16Z |
|
dc.date.available |
2013-12-04T09:04:16Z |
|
dc.date.created |
2013-05-17 |
|
dc.date.issued |
2013-05-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/2514 |
|
dc.description |
Curs 2012-2013 |
|
dc.description.abstract |
Aquesta recerca està basada en l’observació de les cançons per aprendre i ensenyar
la llengua anglesa en l’etapa d’Educació Primària. S’analitza la cançó com un recurs
eficaç per aprendre aquesta llengua, així com també s’observen els avantatges i
desavantatges que es poden trobar en l’ús de les cançons a les aules de Primària. A
partir d’una aplicació pràctica també s’estudia la validesa d’aquest recurs en el primer i
darrer curs de la Primària. A més a més, es mesura la motivació que mostren els
alumnes davant d’aquesta eina d’aprenentatge.
Finalment, es presenten els resultats obtinguts en l’aplicació pràctica que s’ha portat a
terme en una escola i les conclusions que s’extreuen a partir de la justificació teòrica i
els resultats obtinguts a partir de les sessions pràctiques. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
This research is based on the observation of songs as a means of learning and
teaching English in Primary Education. I analyze the song as a useful resource to learn
this language, while observing the advantages and disadvantages that can be found in
the use of songs in Primary classrooms. From a practical application I also study the
validity of this resource in the first and last level of Primary Education. In addition, I
measure the motivation that students show in front of this learning tool.
Finally, I present the results of the practical application carried out in a school and the
conclusions extracted from the theoretical rationale and the results obtained from the
practical sessions. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
63 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
eng |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca_ES |
dc.subject.other |
Anglès -- Ensenyament |
ca_ES |
dc.subject.other |
Cançons |
ca_ES |
dc.title |
Using Songs in Primary Education: Advantages and Challenges |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons