DSpace Repository

Anàlisi del patrimoni proper com a recurs en la didàctica de les ciències socials

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Anfrons i Pascual, Ester
dc.date.accessioned 2013-12-04T08:47:27Z
dc.date.available 2013-12-04T08:47:27Z
dc.date.created 2013-05-17
dc.date.issued 2013-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2513
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract La pregunta inicial d’aquesta investigació rau en si el patrimoni proper és un recurs que facilita l’aprenentatge de les ciències socials als nens i nenes. Per tal de donar resposta a aquesta qüestió, s’ha estudiat la relació entre el patrimoni local i l’interès que genera. Per realitzar-ho, es van concretar uns ítems que han estat analitzats a partir d’un estudi de casos. Els participants d’aquesta investigació han estat un grup d’alumnes d’Educació Primària, els quals van realitzar una proposta didàctica on s’utilitzava el patrimoni proper com a eix vertebrador. També, han participat en aquesta investigació mestres d’escoles de Sant Celoni, els quals han expressat les vivències viscudes amb els seus alumnes en activitats que impliquen el patrimoni local. Finalment, s’ha analitzat la informació aportada per tots els participants i s’ha arribat a unes conclusions. ca_ES
dc.description.abstract The initial question of this research is whether local heritage is a resource that facilitates children’s learning of social sciences. In order to give an answer to this query, the connection between local heritage and the interest this generates has benn studied. To carry it out, some items were specified, which have been analyzed from a case study. The participants of this investigation were a group of elementary school students, who made a didactic proposal using the local heritage as the central axis. In this research have also participated Sant Celoni’s school teachers, who expressed their experiences together with their students doing activities involving the local heritage. Finally, the information gathered by all participants has been analyzed and some conclusions which describe the link between local heritage and its interest have been made, and why the latter is generated. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 125 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Ciències socials -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Patrimoni cultural ca_ES
dc.title Anàlisi del patrimoni proper com a recurs en la didàctica de les ciències socials ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics