DSpace/Dipòsit Manakin

El paper del jardí a l'escola bressol

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Alba Benítez, Tatiana
dc.date.accessioned 2013-12-02T11:42:05Z
dc.date.available 2013-12-02T11:42:05Z
dc.date.created 2013-05
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2504
dc.description Curs 2012-2013 ca_ES
dc.description.abstract És cert que els espais exteriors de les escoles bressol estan suficientment preparats? Estan igual de preparats que els espais interiors de l’escola? Tres escoles bressol de Catalunya han sigut objecte d’investigació, ja que formen part de les escoles que tenen en compte el jardí com a Projecte Educatiu de Centre. L’estudi de casos ha permès que a través de les entrevistes la investigació m’hagi permès relacionar conceptes i establir dimensions per entendre millor quins àmbits són necessaris per incorporar el jardí de l’escola com a proposta metodològica. Les 3 escoles visitades són pioneres en aquest sentit, i m’han ajudat a veure que existeixen bones pràctiques i comunitats educatives totalment implicades en els projectes dels espais exteriors. Per tant, és possible i existeixen escoles que organitzen bé el jardí de l’escola i l’equipen de la mateixa manera que ho fan amb l’espai interior. ca_ES
dc.description.abstract Is true that the outer space in infant education schools is prepared enough? They are prepared equally than the inside space? Three infant schools of Catalonia have been object of my investigation because they consider the outer space of the school as an Education Project of the Centre. The case study has allowed me to connect concepts and establish dimensions (using interviews) to understand better what are the necessary areas to incorporate in the playground of the school as a methodological proposal. The three schools I have visited are innovators in this ambit, they helped me to see that there are good experiences and education communities totally implicated in projects that involve the outer space in the school. So, it’s possible to found schools that organize very well the space in the playground and they equip it the same way they do with the inside space of the school. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 43 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Escoles bressol ca_ES
dc.subject.other Jardins ca_ES
dc.title El paper del jardí a l'escola bressol ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques