L’objectiu d’aquest treball és descriure els riscos i les possibilitats d’Internet i les Web 2.0 i la
importància de com utilitzem Internet, les xarxes socials i els jocs de rol massius en línia
(MMORPG). A la recerca han participat 34 estudiants universitaris, els quals han respost un
qüestionari per determinar els usos, abusos, ...»»»»
L’objectiu d’aquest treball és descriure els riscos i les possibilitats d’Internet i les Web 2.0 i la
importància de com utilitzem Internet, les xarxes socials i els jocs de rol massius en línia
(MMORPG). A la recerca han participat 34 estudiants universitaris, els quals han respost un
qüestionari per determinar els usos, abusos, les conductes de risc i la possible addicció a
Internet o a alguna aplicació 2.0. Per últim, hi ha una proposta de disseny d’un projecte per a
la sensibilització d’educadors/es socials entorn d’aquestes eines.^^^^
The aim of this study is to describe the risks, the potential of the Internet and Web 2.0 tools
and the importance of how Internet, social networks and Massively Multiplayer Online Role-
Play Games (MMORPG) are used. The research involved 34 college students, who have
answered a questionnaire to determine the use, abuse, risky ...»»»»
The aim of this study is to describe the risks, the potential of the Internet and Web 2.0 tools
and the importance of how Internet, social networks and Massively Multiplayer Online Role-
Play Games (MMORPG) are used. The research involved 34 college students, who have
answered a questionnaire to determine the use, abuse, risky behavior and possible addiction
to the Internet or any Web 2.0 application. Finally, there is a design proposal for a project to
raise awareness among social educators about these tools.^^^^