DSpace Repository

Optimització i aprofitament del temps de pràctica motriu en les classes deducació física d'un grup de 4t ESO

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Ruiz Burgos, Nil
dc.date.accessioned 2013-11-27T10:59:39Z
dc.date.available 2013-11-27T10:59:39Z
dc.date.created 2013-05-10
dc.date.issued 2013-05-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2481
dc.description Curs 2012-2013
dc.description.abstract Amb aquest treball d‟investigació es pretén fer veure al docent la importància d‟una adequada gestió del temps de classe d‟Educació Física (E.F.), concretament, abans, durant i al final de la sessió, amb l‟objectiu d‟augmentar el temps de compromís motor dels alumnes. Tanmateix citaré autors i esmentaré estudis que demostren que un increment en el temps de compromís motor per part de l‟alumne, augmenta la probabilitat de que s‟assoleixin els objectius proposats i, per tant, el procés d‟ensenyament – aprenentatge serà més eficaç. En conseqüència, s‟analitzen les categories i variables temporals (temps d‟informació del professor, temps d‟organització dels alumnes i del material i temps d‟imprevistos) que poden restar minuts al temps de pràctica motriu i, a la vegada, es presenten una sèrie de recursos i estratègies que ajuden al professor d‟E.F a reduir les accions i variables temporals que incideixen negativament a fi i efecte d‟augmentar el temps de pràctica motriu. ca_ES
dc.description.abstract This research project aims to show the teacher the inquisitive importance and awareness of an accurate time management and organisation in Physical Education teaching; particularly, in the segments of the beginning, during and at the end of sessions with the core objective of developing and increasing the time of the students‟ motor skills commitment. To reinforce this thesis, some authors and studies have been included in the project, as they prove that a boost in the students‟ motor skills commitment duration increases the set objectives attainment probability and as a result, it improves the learning process –in a more efficient manner-. Consequently, the following time categories and variables are analysed: teaching explanation and instruction time, students‟ time organisation, content and materials time organisation and unexpected events lapse time (taking time off of the motor skills practice and, at the same time, several resources and strategies are presented to help PE teachers reduce time actions and variables that affect negatively so as to increase the motor skills learning practice time). ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 92 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació física ca_ES
dc.subject.other Temps -- Organització ca_ES
dc.subject.other Educació secundària obligatòria ca_ES
dc.title Optimització i aprofitament del temps de pràctica motriu en les classes deducació física d'un grup de 4t ESO ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics