DSpace/Dipòsit Manakin

Organització del temps de pràctica motriu en la programació i desenvolupament de les sessions d'E.F a l'IES Monsacopa d'Olot

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Carbonell Mollà, Roser
dc.date.accessioned 2013-10-17T11:48:14Z
dc.date.available 2013-10-17T11:48:14Z
dc.date.created 2013-06
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/2383
dc.description Curs 2012-2013
dc.description.abstract L’educació física és una matèria que presenta diferències estructurals i organitzatives significatives respecte la resta d’àrees. L’anàlisi de la pràctica diària durant les sessions, ens demostra els pocs minuts que els alumnes realment disposen per practicar i poder assolir els objectius marcats. Aquesta recerca, pretén fer veure als professors la importància d’una adequada gestió del temps a l’aula amb l’objectiu d’augmentar el temps de pràctica motriu dels alumnes. Per fer-ho, es durà a terme un procés d’investigació on, primerament es definiran els diferents temps que existeixen en una sessió d’educació física, i després, s’analitzaran i es buscaran possibles relacions entre l’organització d’aquests temps dins la programació del professor i durant la realització de les sessions. Per últim, es presenten una sèrie d’estratègies d’intervenció, que poden ajudar al professorat a augmentar el temps dedicat a la pràctica, temps essencial per a l’aprenentatge. ca_ES
dc.description.abstract Physical education is a subject which presents significant structural and organizational differences to the other areas. The analysis of daily practice during the class proves the few minutes that the students really have to practice and to achieve the objectives. This research aims to show teachers the importance of proper time management in the classroom in order to increase the time motor practice of students. To do this, we carry out a research process where you first define the different times that exist in a physical education session, and then analyze and look for possible links between the organization of this time within the teacher’s program and in the course of the sessions. Finally, a series of intervention strategies are presented, which can help teachers increasing the time spent on practice, essential time for learning. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 120 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació física -- Programació ca_ES
dc.subject.other Temps -- Organització ca_ES
dc.title Organització del temps de pràctica motriu en la programació i desenvolupament de les sessions d'E.F a l'IES Monsacopa d'Olot ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca_ES
dc.description.version Director/a: Cati Lecumberri
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Llistar per

Estadístiques