DSpace Repository

Desenvolupament d'un joc per torns parametritzable amb possibilitat multijugador i I.A.

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió ca
dc.contributor.author Casas Roma, Joan
dc.date.accessioned 2010-05-12T14:04:29Z
dc.date.accessioned 2012-03-30T07:41:14Z
dc.date.accessioned 2008-07-08T06:42:56Z ca
dc.date.available 2008-07-08T06:42:56Z ca
dc.date.available 2010-05-12T14:04:29Z
dc.date.available 2012-03-30T07:41:14Z
dc.date.created 2008-06 ca
dc.date.issued 2008-07-08T06:42:56Z ca
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/230
dc.description Curs 2007-2008
dc.description.abstract Els jocs són una de les indústries de software més gran del món de la informàtica. Des dels primers jocs en blanc i negre que simulaven raquetes i una pilota, fins avui en dia, en que el desenvolupament d’un joc porta darrere un equip de professionals tant o més gran que el major dels projectes informàtics del món de les indústries, els jocs han evolucionat més que la majoria de programes. La possibilitat d’elaborar un joc és, a part d’una proposta temptadora (ja que difereix enormement de qualsevol pràctica feta durant la carrera), un repte de caire personal per algú que sempre ha estat en contacte amb videojocs i que, després d’adquirir una sèrie de coneixements indispensables, s’ha proposat d’intentar desenvolupar-ne un des de l’arrel. L’objectiu d’aquest treball és doncs això, aprendre com neix un joc partint de res, i veure totes les complicacions que sorgeixen a l’hora de desenvolupar-lo. Els resultats delt projecte mostren generosament el gran nombre de problemes que sorgeixen en un procés com aquest, però com a conclusions importants cal destacar la satisfacció envers els resultats obtinguts, així com els coneixements que s’han guanyat mitjançant el desenvolupament del programa. cat
dc.description.abstract Videogame is one of the greatest software industries in the world of computer science. From the first black and white games that simulated rackets and a ball, until nowadays, where the development of a game needs a team of professionals as big or even bigger than the biggest of the computer projects in the industry world, videogames have evolved more than the majority of programs. The chance of elaborating a game is not only a very temptative proposal (because it hugely differs from any work done during the degree), but also a personal challenge for someone that has always been in touch with this kind of games and who, after acquiring a bunch of absolutely indispensable concepts, has decided trying to develop a game from the root. This is the goal of this work, to learn how a game is created from nothing, and to face all the complications that appear while developing it. The results of the project show widely the big amount of problems that appear during a process such as this, but concluding I must highlight the satisfaction of what I have achieved, as well as the knowledge acquired through the development of the program. cat
dc.format application/pdf
dc.format.extent 68 p. ca
dc.language.iso cat ca
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licences/by-nc-nd/3.0/es
dc.subject.other Jocs per ordinador
dc.title Desenvolupament d'un joc per torns parametritzable amb possibilitat multijugador i I.A. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.description.version Director/a: Jaume Vila Serra i Antoni Suriñach Albareda
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.altra.informacio

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Browse

Statistics