DSpace/Dipòsit Manakin

Consulteu Articles per autor "García Medina, Irene"

Consulteu Articles per autor "García Medina, Irene"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; García Medina, Irene; Soriano Clemente, Jaume (Universidad de Navarra, 2009)
    El presente artículo presenta los resultados de una investigación realizada durante el año 2008 donde se describen los actores y contenidos de la comunicación móvil producidos en Cataluña. La comunicación móvil, además ...
  • Navarro Güere, Héctor; González Romo, Zahaira Fabiola; Massana Molera, Eulàlia; García Medina, Irene; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía) (Consell de l'Audiovisual de Catalunya, 2012)
    Des de fa una dècada es parla de la convergència digital, que ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen amb facilitat suports vells i ...
  • Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); García Medina, Irene; González Romo, Zahaira Fabiola (Universidad del País Vasco, 2015)
    The focus of this study is patterns of use of digital media, which are the most popular platforms and what control that parents impose on the consumption of digital media. We analyzed children aged between 7 and 10 years ...
  • Pereira Correia, Pedro Álvaro; García Medina, Irene (International Association of Online Engineering, 2014)
    In a more transparent and dynamic world, in which consumers trust other consumers more for advice and recommendations on products and services, the continuity of organizations appears to be associated with socialization, ...
  • Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; García Medina, Irene; Soriano Clemente, Jaume (Universidad Complutense de Madrid, 2009)
    El artículo presenta una parte de los resultados de una investigación realizada en 2008 donde se describen y analizan actores, contenidos y tendencias del marketing móvil en Cataluña. El marketing móvil está transformando las ...
  • Farias Coelho, Patrícia Margarida; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); García Medina, Irene (Universidade Federal do Rio de Janeiro – Escola de Comunicação, 2013)
    O objetivo principal desse artigo é analisar o jogo social CityVille criado pela empresa Zynga, uma das últimas tendências do Facebook encontrado e disponível na web. A escolha do corpus game CityVille deve-se ao interesse ...
  • Pereira Correia, Pedro Álvaro; García Medina, Irene; González Romo, Zahaira Fabiola; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía) (Emerald, 2014)
    Purpose – This paper aims to understand the contribution made by Facebook as a marketing tool for companies, and through empirical observation (interviews and questionnaires) and theoretical analysis (studies and academic ...

Buscar al RIUVic


Llistar per